1 Eylül 2012 Cumartesi

ZEYNEP'İN MANTAR EVİ



          Bugün arkadaşım Seher’in yeni evine hayırlı olsun ziyaretine gittik. Onun şirin kızı Zeynep’e de küçük bir hediye götürdüm. (Bu şimdiye kadar yaptığım en büyük süs oldu bu arada.) Mantarı zemin olarak kullanmaya karar verince bu iş Şirinlere doğru gitti. Tabi hediye sahibi minik bir kız olunca Şirine ortaya çıktı. Tırtıl ve kelebek de bu temaya uydu. İşe önce küçük karakterleri yaprak başladım.


Tırtılın renkleri daha farklı seçilebilir. Daha küçük boyda ve daha çok boğumlu da olabilir.


Bu sevimli mantar eve kelebek olmadan olmaz. Renkler ve desen sizin zevkinize göre tabi ki.


Veee bu da Şirine… Elbette mavi, beyaz elbiseli, sarı saçlı ve süslü. Sanırım biraz benzedi.


Bu da mantar evimizin penceresi.


Bütün eklemelerin sonunda mantar evimiz Zeynep’e doğru gitmeye hazır.


    
           Mantarın kırmızı ve beyaz bölümlerinde keten kumaş kullandım. Diğer bölümler ise keçeden. Evin küçük penceresine, kapısına ve kapının yanındaki çimlere bayıldım. Kısacası ben bu eve bayıldım. İyi günlerde kullan Zeynep.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder